TVÅ DAGAR

Imorgon och söndag är mina två sista jobbardagar. Efter det är sommar"lovet" slut för min del och måndag börjar jag högskolan istället. Även fast jag har jobbat mestadels av sommaren har det ändå varit skönt att byta ut skolan och pluggandet mot att jobba och faktiskt vara ledig på riktigt när man väl gått hem för dagen. Men nu ska det bli lite roligt att börja plugga igen. Att få testa på hur det är att studera på högskolan istället och uppleva allt som det innebär. Dessutom är det ju inspark den första tiden, så det ska bli riktigt roligt!
 
Idag ska jag ta vara på min sista lediga dag genom att inte göra alls mycket. Jag ska bara ta det lugnt och göra det jag vill, inte det jag måste. Men ikväll blir det att fira två stycken födelsedagar på samma gång med ett tema, nämligen Cowboy/ Vilda western, så det  tror jag nog bli roligt!