ETT ÅR

Igår för ett år sedan, var en dag då jag var så himla nervös. Har aldrig varit så nervös innan eller efter den dagen. Det vankades nämligen uppkörning. Provet hade jag klarat på fredagen, och på måndagen skulle jag köra upp. Man kände liksom att man var så nära sitt körkort, men samtidigt vågade man ju inte tro att man skulle klara det.

Men jag klarade det! När han jag körde med sa "ja, du har klarat det. Du har körkort". Då blev man så himla glad, det var en otrolig känsla! Att sedan veta att man skulle slippa köra på körskolan mer, övningsköra, att man skulle kunna ta bilen till ställen när inga bra bussar gick och bara själva friheten med att ha körkort. 

Det var en härlig dag det! Att överraska alla där hemma också, för ingen förutom två stycken visste att jag skulle köra upp och klarat provet. Det var så svårt att inte säga något innan, men det var värt det sen när man såg deras miner när man kom hem. 

Ett år går fort, sjukt fort! 

En liten mini Elin.