TRÄNING

Idag var det sista gången som jag och Jonna var tvungna att träna på grund av vårt gymnasiearbete. Nu är det liksom slut med att man måste. Att vi måste träna just de dagarna, ha just den pulsen och träna just så länge. På ett sätt känna det konstigt. Man har liksom haft träningen inbokat i princip varje dag i ett halvår, och nu helt plötsligt var det sista gången. 

Dock kommer jag att fortsätta träna nu när man kommit igång. Kanske inte fem gånger i veckan varje vecka, men så mycket som jag själv känner att jag vill. Jag kommer också lägga in mer styrka än vad vi har kört nu. Lite mer frihet i upplägget, vill jag bara köra 30 minuter en dag så kan jag det. Det är väl det som ska bli skönast. Något man insett är att man har tid för träning. Att skylla på att tiden inte finns är inte en ursäkt, för tid till träning kan man ta sig! 

På måndag tar vi vårt andra och sista blodprov. Förhoppningsvis visar det något bra, så vi får en del att kunna skriva om.