SOMMARDAGAR

(Efter att ha fått ett lite små argt sms från Jonna om att jag måste börja uppdatera igen, så är det väl lika bra att göra det.....) 

Sommaren går så sjukt fort! Alldeles för fort för att man ska hinna med. Jobbardagar varvas med lite små semestrar, kvällsdop och riktigt fint väder! Fick dessutom veta för typ två veckor sen att jag kommit in på högskolan vilket gjorde mig väldigt glad. Nu vet jag vad jag antagligen kommer att göra i tre år framöver. 

Idag har jag spenderat halva dagen på jobbet och sen ett par timmar med min lilla Jonna. Vi fikade (som vanligt) och sen tog vi en promenix på stan där vi gjorde en del riktigt bra fynd! Känns som om det var en hel evighet sen jag träffade henne, men det blir väl lätt att det känns så när man är van vid att vi träffas i princip varje dag. 

Eftersom jag inte har någon bild på oss från idag får det bli på oss från den bästa dagen hittills - STUDENTEN!!