A DAY OFF

Idag är jag ledig från skolan och jag bestämde mig för att jag skulle ha en ledig dag utan en massa kemiplugg idag. Tror det kan behövas. Dessutom ska jag jobba hela helgen, så kände att det kanske skulle vara bra med en egen dag då jag får göra det jag vill. Egentligen tycker jag inte riktigt om att jobba helger, det känns lite jobbigare eftersom man vet att så många andra är lediga, men samtidigt har jag ingen annan tid jag kan jobba. Man får även vara glad över att man har något jobb alls, och när man väl kommit upp på morgonen och åkt till jobbet så springer dagen iväg rätt så fort i alla fall.
 
Idag har jag hunnit med en del redan faktiskt, både rensat ut bland mina kläder och tvättat. Sitter och väntar på att tvätten ska torkas klart, sedan hade jag tänkt åka en sväng till Eksjö och kolla lite där.
Kram