ADVENTSMYS


På söndag är det redan första advent, tiden går så himla fort. Det känns som att julstämningen har kommit tidigt den också i år. Kanske är det för att advent ändå är rätt så tidigt i år, eller så är det bara att alla andra börjat tidigt. Men det är mysigt i alla fall, och jag har faktiskt också tjuvstartat lite med adventmyset och julmyset. Faktiskt har jag till och med börjat köpa julklappar. Det känns ändå skönt att vara ute i god tid så man slipper stressa i slutet. Dessutom vet man ju att tiden springer iväg i slutet och att det går sjukt fort. Det är mindre en än månad kvar till jul!
 
För tillfället håller jag på att plugga för fullt till kemi tentan som är nästa fredag. Ska bli så skönt när den är över, och jag hoppas verkligen at den blir godkänd. Men det är mycket och det finns så många undantag, så vi får väl se hur det går. Imorgon ska jag jobba. Lovade en tjej på jobbet att ta hennes lördag, men det gjorde inte speciellt mycket. Efter jobbet ska jag hem till mamma och hjälpa henne att slå in julvinster. På söndag är det ju som sagt första advent, så då ska jag gå på julskyltning.
Hoppas ni får en bra helg!