FJÄRDE HÅLET

Idag är det äntligen fredag! Har längtat efter att få ta helg och att få sova ut ordentligt någon dag. Men veckan har ändå gått fort, precis som alla andra veckor gör. Har man bara saker inplanerat på dagarna och kvällarna så springer veckan iväg i ett väldigt högt tempo.
 
Igår var jag med mamma på A6 på förmiddagen eftersom jag inte började förrän halv ett. Vi handlade lite julklappar och åt lunch tillsammans innan jag åkte till skolan för att ha en kemiföreläsning. När vi gick på A6 gick vi förbi Bellbox, och eftersom jag har pratat om att ta ett nytt hål i örat sa mamma att vi skulle gå in och kolla om de hade tid. Jag lät mitt ena hål växa igen eftersom det bara krånglade och aldrig blev bra, men nu ville jag försöka igen. Vi frågade om de hade tid och eftersom hon inte hade något att göra kunde hon ta det på direkten. Det tog inte mer än 10 minuter och så var det klart. Snabbt och ganska smärtfritt. Det gjorde inte alls så ont som jag hade för mig att det skulle göra haha. Dessutom var tjejen som tog det jättetrevlig och snäll. Nu hoppas jag att det blir bra den här gången så jag kan behålla det. Den här gången valde jag att ta hålet lite längre upp eftersom det förra gången blev så himla tajt mellan andra och tredje hålet, så jag inte kunde ha alla öronhängen. Är lite sugen på att ta ett hål i höger örat uppe i brosket, men vet inte riktigt haha. Är rädd att det ska göra lite för ont, men vi får väl se.