HELG

Igår träffade jag Jonna tidigt på morgonen, tidigt för att vara en lördag i alla fall. Vi hade bestämt att vi skulle gå en sväng på torget och sedan gå till Condeco för att äta frukostbuffé. Det var lite väl kallt, blåsigt och regnigt för att gå på torget så vi bara där någon timma. Dessutom var det inte så mycket där heller. Antagligen för att vädret var som det var. Men frukosten på Condeco var i alla fall väldigt god och man blev hur mätt som helst. Efter en liten sväng på stan också åkte jag hem för att plugga. Pluggade, tvättade och städade för på kvällen kom O:s syster och hennes kille och Olle.
Nu snart ska jag åkte till mamma och mormor för att äta lite lunch där.
 
Förresten köpte jag ett himla gott te i fredags. Cactus heter det och en blandning av svart och grönt te, jättegott löste!
 
 
Hittade två pumpor, en "vanlig" orange pumpa som man tänker att de är, och en gröngul som liknar en stjärna lite, på torget igår. Dessutom köpte jag två stora kottar. Och ja, jag är lite svag på pumpor...