CAPRI COLLECTION

Idag var jag bara i skolan halva dagen, riktigt skönt med tanke på att hela veckan varit lång och lite stressig. Efter åkte jag hem till mormor och satt och pratade och fikade med henne ett par timmar innan vi åkte till kyrkogården. Sedan drog jag mig hemåt och ikväll har jag och flera andra tjejer och kvinnor varit hos en som var värd för "Capri Collection". Det är ett klädparty, så nu visade höst och vinterkläderna. Det fanns väldigt mycket fint och jag köpte en jack/kavaj liknande med sjömansknäppning i mörkblå. Dessutom bjöds det på gott fika. 

Just nu har jag hundra saker jag vill göra, men med tanke på att jag är hur trött som helst överväger jag att gå och sova istället. Imorgon ska jag plugga och träffa mamma, och på söndag har jag lovat att jobba.
Godnatt på er!