HELG

Så himla skönt att det är helg igen, att man är ledig och får bestämma själv vad man vill göra och inte göra. Igår var jag i skolan tills klockan tre, det är långa skoldagar nu. Därefter åkte jag hem, städade och gjorde en tacopaj för Oscars föräldrar och syster skulle komma till oss på kvällen. Fick även reda på att min anatomi och fysiologitenta vad godkänd, vilket gjorde min fredag ännu bättre! Att veta att man inte behöver göra om den och sätta sig med det igen, känns hur skönt som helst!
 
Idag jag ska jag läsa ännu mer i biokemiboken, och  vid lunch ska jag åka till in till stan och träffa Jonna och Agnes för att plugga kemi med dem. Det blir en hel pluggdag idag, men sådana finns också även fast man inte vill, men det blir så mycket roligare att plugga tillsammans.
 
 
Längtar så mycket till våren nu, tills det blir varmare, ingen snö på marken och massor av sol och kvittrande fåglar.
 
Förresten så hittade jag ett te i söndags när jag var på Willys och handlade, "solljus" hette det och tyckte det passade utmärkt nu när man längtar efter solen. Det innehåll flera frukter och D-vitamin, dessutom smakade det väldigt gott också!