PLUGG&KAFFE

Ungefär 2,5 timmar senare och 2 koppar kaffe har jag nästan läst ifatt allt. Det är så himla mycket man ska läsa hela tiden, och jag har aldrig varit den som tycker om att läsa kurslitteraturen, utan bara gått på vad de sagt på föreläsningar/lektionerna, men börjar inse lite mer nu att det kanske inte fungerar längre. Det är inte det att det är ointressant, men tycker det är så tråkigt att sitta och läsa flera, flera sidor, det tar så himla lång tid och sen kommer man på sig själv att man tänkt på massa andra saker och får läsa om hela sidan för man inte kommer ihåg något haha. Ska nog inte skjuta upp läsandet mer utan försöka ta det så snabbt som möjligt, så kanske det bara är 40 sidor man ska läsa och inte över 100 haha.
 
Idag är jag ledig i alla fall, vilket är välbehövligt så jag kan läsa ifatt och plugga igen lite. Ikväll ska jag bara träna och ta det lugnt för imorgon har vi laboration hela dagen.