DIGILOO & BIO

I fredags efter jobbet skyndade jag mig hem för att hinna få ihop det sista med maten sedan tog vi bilen in till Eksjö och gick till digiloo. Var lite rädd för att vi inte skulle se så bra eftersom vi tog platser i gräset men man såg bra och hörde allting också, så det gjorde ingenting att man inte hade platserna längst fram. Det var en mysig kväll men himla kallt efter ett tag. Det började redan vid 19 och var slut vid 23, så det höll ju på ett bra tag. 


På lördagen tog jag en liten sovmorgon innan jag åkte till mamma. Åt lunch med dem och hängde sedan med till mormor för att pröva klänningarna till de två bröllopen vi ska gå på i augusti som hon håller på att sy. Jag tror de blir riktit bra! På kvällen träffade jag Jonna och vi gick och såg filmen Spy. Jätterolig och bra film som både var spännande och fick en att skratta. Därefter gick vi och åt och satt på restaurangen enda tills de stängde. Där såg vi även ett frieri, och tjejen sa ja så det slutade fint. 


Tidigare i våras fick jag knölar av mormor att plantera. Nu har de växt till sig och blivit stora, dessutom blommar en och de har några knoppar var.