TJUGOANDRA MAJ

Äntligen är fredagen här igen. Det har varit en hel vecka i skolan vilket är lite ovanligt. Både föreläsning, jobbat med patientfall och labbar. Det har varit en rolig men väldigt intensiv vecka. Hann med en springtur igår eftermiddag efter labben och mellan pluggningarna. Lyckades dessutom se en orm under rundan, metern efter den gick undan ;). 




Idag har vi labbat klart och sen har jag varit hos både mormor och mamma. Jobbar imorgon och söndag så det dröjer ett tag innan jag får ta sovmorgon igen haha. Dock är det sista helgen innan sommaren så då känns det lite lättare. Efter jobbet imorgon ska jag träffa Jonna och hälsa på henne i hennes nya lya. 

Förra veckan var det båda långledigt och fint väder några dagar. Just nu är det inte riktigt lika roligt och jag längtar verkligen till sommaren. Peppar mig själv med att jag snart har sista tentan och sen slipper plugga på några veckor

Ha en fin fredagkväll.