EVERYDAY IS A COFFEE-DAY

Sedan jag började plugga Högskolan har jag druckit upp så många koppar kaffe att jag har tappat räkningen för länge, längesen. Jag har aldrig druckit så mycket kaffe i hela mitt liv innan, fram tills ett år sedan ungefär. Då blev kaffe helt plötsligt en jätteviktigt grej i vardagen som bara inte gick att vara utan. Känner ni igen er? En dag utan kaffe är helt enkelt inte en bra dag, everyday is a coffee-day! Så många som sagt att de aldrig kommer att lära sig att dricka kaffe, dricker helt plötsligt en termos varje förmiddag under föreläsningen. Att det kan ändra sig så pass mycket, och att man faktiskt kan lära sig att drick kaffe fast man inte alls tyckt om det!
 
  
 BILD                                                          BILD                                                           BILD
 
Idag har jag en hemma-plugga-dag. Började imorse med att skriva på labrapporten, fixa en del till instuderingsfrågorna och gå igenom en del av alla anteckningar. Ska gå igenom den andra delen av anteckningarna strax hade jag tänkt. Att plugga kan verkligen ta hur lång tid som helst haha.
 
Ha det fint i höstvädret!