Gul smoothie och halsont

Till och från har jag haft halsont. I måndags var det helt plötsligt borta och jag trodde att det äntligen gått över. Men icke. Tydligen gillade inte min förkylning en heldag i Ullared och halsen blev värre igen. Men jag tyckte dagen i Ullared var bra i alla fall. Jag och mamma åkte tidigt på morgonen och kom ner alldeles lagom. Jag hittade en hel del saker (som man alltid gör) och var nöjd med mina inköp. Dessutom var det knappt något folk där! Otroligt skönt att slippa trängas. Har aldrig varit så lite folk någon gång när jag varit där tror jag. 

Idag är jag som tur är ledig. Kan behöva vila upp mig lite eftersom förkylningen aldrig vill gå över eller bryta ut helt. Tänkte försöka plugga litegrann i den mån det går och sedan försöka ta det lugnt. Gjorde en smoothie till frukost idag på banan, clementin och ananas. Den blev god men något för tjock så skulle nog haft i lite vätska av något slag. 
1 banan
1/2 clementin 
Några små bitar ananas. 
Ev. Någon vätska 
Toppa med kokos




#1 - madabouttea.se

Åhh gekås <3