Tjugoett

Jag blir visst också äldre när dagarna springer på i rasande fart, och i tisdags var det hela tjugoen år sen jag föddes. Vi firade mig med delar av släkten i söndags så i tisdags var jag bara varit hemma och pluggade och gick på ett spinningpass. Det blev en lugn födelsedag i år, det blir ju lätt så när man fyller år en vardag. Imorgonkväll kommer däremot ett par tjejer från min klass hem till mig, både för att fira mig och att ännu en tenta är skriven då.

Idag blir det plugg plugg och plugg. Tentan imorgon känns inte alls bra, men ska försöka banka in lite mer information under dagen. Sedan får det gå som det går. 


Jag har fått så fina blommor, presenter och grattis-hälsningar att jag känner mig riktigt lycklig lottad som får ha så fina människor omkring mig, TACK ännu en gång ❤️