Pluggdag

Temadagen närmar sig och för varje dag som går blir jag mer och mer stressad haha. Känns som det är så mycket man behöver få in, men man orkar inte. Har så mycket andra saker jag egentligen skulle vilja göra istället för att plugga. 

☀️ baka bullar
☀️ gå promenad i solen
☀️ påskpynta 
☀️ städa lägenheten (faktiskt roligare än att plugga....)
☀️ resa iväg någonstans

Listan kan göras lång men tyvärr så kommer jag inte längre än till köksbordet och mina anteckningar. Tar jag för långa pauser är jag så dålig på att börja plugga igen. Men en promenad får det nog bli senare i alla fall, vem vet hur länge det här fina vädret varar? Det blir i alla fall skönt nästa onsdag då tentan är skriven. 



Planterade krasse i äggskal och färgade några äggskal härom dagen. Så lite påskpynt har jag i alla fall hunnit med.