Vårinspiration

Trots att det fortfarande ligger ganska mycket snö ute på marken hemma hos oss, så kan jag inte låta bli att längta till våren och barmark och all vår-inredning. Det är ju faktiskt inte så långt kvar till Påsk nu, så snart snart kan man väl börja tjuvstarta lite. I alla fall med lite vårblommor tycker jag. Speciellt idag när solen strålar in i vår lägenheten blir jag extra pysselsugen på att göra det lite mer vårigt här hemma. Tror inte jag är helt ensam om att känna så haha. Efter att ha kollat runt litegrann så tror jag att jag inom en snart framtid får ge mig av till en blomsteraffär och köpa på mig lite vårblommor. Visst är det skönt att vi går mot vår och sommaren? Förhoppningsvis varmare dagar med mera sol.
 
 

Våriris Här / Minipåsklilja Här / Vårkrokus Här / Pärlhyacint Här  / Penséer Här