En del av praktiken avklarad

Kan inte förstå vad fort dessa tre veckor har gått! Jag är redan klar med första delen av min praktik. Det bara svischade förbi och så var det slut. Nu återstår tio veckor på andra ställen. Har haft en sådan bra tid dessa veckor att det kändes lite ledsamt att säga hejdå idag. Vem vet, kanske är de mina framtida kollegor till sommaren ;)

Nästa vecka åker jag upp till Linköping för en veckas praktik på rättskemi och rättsgenetik. Det ser jag verkligen framemot. Hoppas det är lika spännande som jag tror att det är. Även om det kanske inte är ens framtida arbetsplats så är det roligt att se hur de jobbar där. Tror det är lite annorlunda faktiskt.

Imorgon är jag ledig och ska ta tag i plugg hade jag tänkt. Ikväll väntar middag med O föräldrar och han syster som är på besök.