It's friday!

Fredagen är en så skön dag, slutet på veckan och en hela helgen framför sig. Detta är också slutet på min ledighet. Kan knappt förstå själv att jag varit "ledig" i tre veckor nu... helt sjukt när man tänker efter. Det är en fördel med att plugga hehe. 


Idag gick förmiddagen i ett. Medan O var hos tandläkaren tränade jag, sedan följde jag honom till jobbet för att ta hem bilen igen, städade bilen, tvättade och gjorde lite pizzasallad av överbliven vitkål. Därefter har det varit lugnare och snart tänkte jag sätta igång med fredagsmiddagen. Det står hemmagjord pizza på blomkålsbotten på menyn, hoppas det blir gott. Har inte testat det innan men hittade ett recept som verkade smidigt och gott. Till den blir det tvn. Har ingenting planerat i helgen än, rätt skönt faktiskt. 

Bjuder på en bild på en dessertpizza vi åt härom veckan. Pizzabotten med smält choklad och frukt på, mums!
#1 - rememberthiis.blogg.se

Ser gott ut :D