Lill lördag

Lill lördag idag och snart är det helg igen! Tiden springer verkligen iväg trots att jag är hemma och ledig. Trodde tre veckor skulle bli lite länge, men på något sätt går dagarna ändå. Idag tog vi sovmorgon eftersom O inte skulle åka och jobba utan bara åka till Jönköping och lämna tillbaka en traktorgrävare. Väldigt ovanligt att vi kan äta frukost tillsammans en onsdag mitt i veckan vid 9. Det hör inte till vanligheten precis! Att vi dessutom hann äta i lugn och ro utan stress var också ovanligt. 


Jag har lovat att åka och hämta honom så då tänkte vi passa på att äta lunch ute och fixa lite små ärenden. Det är inte heller vanligt en onsdag, men ibland är det skönt när det inte alltid är som vanligt, så jag tror det blir en bra! 

Snön kom tillbaka här i helgen och egentligen var väl inte jag så sugen på det. Egentligen vill jag ha vår nu, men snön gör det ju lite ljusare i alla fall och när solen skiner kan det blir rätt fina dagar också. I söndags bestämde vi oss för att gå en sväng i skogen i snön. Vi tog med oss varm choklad för att kunna värma oss på vägen. Varm choklad i skogen, det är något speciellt med det.