IT'S OVER

Igår kom dagen då det skulle skrivas tenta i biokemi. Det började mindre bra när vi fick reda på att vår tenta var borttappad, men 10 minuter innan vi skulle börja var de återfunna. Skrev tentan och det kändes bättre än vad jag trodde det skulle göra, men det är aldrig bra att ta ut något sådant i förskott så vi får väl helt enkelt se. Efter tentan gick jag och fyra andra tjejer från klassen och firade med sushi och en fika. Skönt att bara njuta av lugnet lite efter en tenta. Åkte hem och hade bokat spinningpass med Olivia som vi gick på. Sedan kom de över till oss på kvällsmat och tv-tittande. 


I onsdags var jag på sjukhuset i Eksjö. Sökte sommarjobb där på lab, men eftersom jag bara är inne på min andra termin trodde jag inte att jag skulle få något, men det fick jag! Gissa om jag blev glad. Så i sommar ska jag vara där och ta emot prover och lära mig ta blodprov, ser verkligen fram emot det, och alla verkade vara så trevliga och mysiga där. 


Idag är det en lugn dag. Ska åka och äntligen träffa Jonna idag igen. Det var ett tags sedan vi sågs nu så det ska bli roligt att träffa henne igen.