Första löprundan

Idag började dagen tidigt och det var dags för praktisk examination i mikrobiologi. Alltså, praktiska examinationer är inte roliga någonstans. Trots att jag dubbelkollat allt flera gånger, gjort om ifall jag varit osäker och läst och tänkt är jag ändå så orolig över att något gått snett. Då är det ju kört. Vi får väl se imorgon och bakterierna har betett sig så som jag vill ;) 

När jag kom hem bytte jag om till träningskläder och tvingade mig ut på en löprunda. Årets första. Det blev inte särskilt långt och det gick inte särskilt snabbt och under löpturen ångrade jag lite smått att jag precis innan anmälde mig till årets Vårrust. Men det ska väl gå på något sätt haha. Det var skönt att komma igång igen i alla fall och efteråt är det alltid lika skönt. Jag tycker ju om att springa egentligen, och speciellt efter en jobbig dag då det är bra avkoppling. Men under tiden är det såklart alltid lite jobbigt hehe.