Veckan som gått

Egentligen kan jag inte säga "äntligen fredag" för jag har varit ledig hela veckan och dessutom jobbar jag imorgon. En ledig vecka har dock inte varit helt fel, har hunnit med att plugga ikapp en hel del, tränat och träffat Matilda. Vi tog en promenad i det fina vädret som var i onsdags och fikade i deras sommarstuga efteråt. Att gå ut och gå med någon är faktiskt rätt skönt, man hinner både prata igenom en hel del och röra på sig samtidigt. Två flugor i en smäll haha. Hon tipsade mig också om att ladda ner FMTK appen. Jag testade två pass för första gången igår och idag har jag träningsvärk haha! Har ni inte den tycker jag ni ska ladda ner den. Det finns flera olika pass, både rörlighet, styrka och kondition som alla verkar bra. 


Blev så sugen på något gott i tisdags så jag och O gick till Ica för att handla lite frukt och en choklad. Så himla lättätit och smidigt att slänga ihop. Det blev perfekt till en film.