Soligt väder

Jag har lyckats tajma in mina lediga dagar väldigt bra! Fint väder med sol och lite plugg har gjort att jag verkligen kunnat utnyttja de soliga dagarna. Har mest hängt på balkongen i solen, läst ut en bok jag köpte i Ullared, planterat mina växter och lapat i mig massa sol. Riktigt sköna dagar med andra ord! Att bara ta det lugnt och inte känna att man behöver göra någonting, det är man inte precis bortskämd med. Men det är välbehövligt ibland. Nästan känts som att man har haft semester (fast jag aldrig riktigt haft det haha), bortsett från att andra har jobbat och att jag varit ensam hemma då. Men imorgon blir det en skoldag igen och vårruset på kvällen. Verkar som det ska bli hyfsat väder imorgonkväll så det vårdar ju gott. Annars är min erfarenhet att det brukar regna och vara kallt på vårruset.

Hoppas ni också kunnat njuta av det fina vädret ☀️ verkar ju tyvärr som det ska bli sämre framåt helgen.