Helgen och en ny vecka

Helgen gick som vanligt alldeles för snabbt, men den här veckan händer det också roliga saker så det är helt okej. I fredag gjorde vi vår pizza med blomkålsbotten och den blev riktigt god! Den blev inte lika hård som en vanlig botten, så några minuter till i ugnen hade nog inte skadat. Men smaken var god! 

På lördag tog jag det lugnt och gjorde pannkakor till frukost med smält choklad och melon framför skidor på tvn. Sedan följde jag med O mamma till stan för att handla lite saker och en fika hos hans mormor. Vips så hade hela lördagen också gått och den avslutades i soffan framför mellot precis som de senaste lördagarna haha.

Igår sov vi ut, gjorde god-frukost och fixade hemma. Sedan gick vi en ordentlig promenad som avslutades i affären med att köpa lite fika som vi åt när vi kom hem igen. Vi hann med biltvätt, handling och de sista avsnitten av säsong 2 på Skam. Jag kollade klart alla 3 säsonger på en helg för ett par veckor sedan, men nu har O kommit på att han också vill se, så nu kollar jag om haha. Det var i alla fall en skön söndag.

Idag var jag en sväng i skolan, imorgon och torsdag är jag ledig, på onsdag ska jag till Ullared och fredagen ska jag spenderade i skolan och vi ska ha vårt sista seminarium i den här kursen. Sedan börjar förberedelserna för C-uppsatsen, spännande.