En blöt löprunda

Vilket soligt väder vi har haft idag. Helt underbart ju! Min dag har bestått av en del plugg på förmiddagen och sedan åkte jag till O mormor för att lunch där med dem. Stannade kvar hela eftermiddagen så solen ute utnyttjade jag inte precis, men hade det väldigt trevligt ändå. Hoppas på att det är soligt imorgon också då vi planerat att göra lite saker utomhus. Älskar sådana fina dagar!


Igår var vi hemma hos mina syskon och åt pizza och idag står det står mellofinalen på schemat. Har man kollat på alla andra deltävlar kan man ju knappast missa själva finalen ju 😉 

I fredags gick jag ut för att springa. Kändes lite sådär när snön kom tillbaka och det inte gick att springa ute. Eller går gör det ju, men jag springer helst på barmark. I alla fall så tänkte jag att det mesta av snön hade smält, men inte. På vissa ställen var det väldigt mycket snö och på andra vökdigt blött, så det blev en blöt löprunda för fossingarna, men skönt var det ute. Och för att inte tala om känslan efteråt. Vi har ju planerat att köra halvmara i augusti, så jag får springa på lite.