MAN SKA VA HÄLSOIT

Igår var det prova-på-sittning och vi hade innan delats in i fyra olika grupper för att utföra ett hemligt uppdrag. Det hemliga uppdraget var att fixa förrätt, huvudrätt, efterrätt och dekoration till våran stora grupp. Detta innebar att man skulle laga mat till cirka sextio personer. Sjukt svårt att uppskatta hur mycket som behövdes för att det skulle räcka, men allt löste sig tillslut! Själva sittningen var hur rolig som helst och tiden bara flög iväg. Massor med spex, god mat, sånger och dans. Efter sittningen samlades i team Spiderman som vi så fint heter för att ta en gruppbild, och sedan gick vi vidare till Akademin. Där var det fullmoon tema, vilket var jätteskoj! Nästa torsdag är det en mer riktig sittning, den så kallade "insparkssittningen" som mer eller mindre ska avsluta insparken om jag fattat det hela rätt. Temat för den kvällen är "The White guide to zpace".
 
Idag tog jag en liten "day off" från insparken eftersom det var mycket att fixa hemma, och även lite till kvällen. Om vad som händer ikväll kan jag inte avslöja än eftersom jag nästan vet säkert att den det handlar om kommer läsa det, men jag tror det kommer bli skojigt i alla fall! Nu ska jag göra en blåbärspaj hihi!
 
Bilderna är lånade från Facebook.