ONSDAG

Idag gick jag upp tidigt för att hinna med att göra lite saker innan jag ska åka in till skolan. På ett sätt tycker jag det är skönt att gå upp tidigt för då har man hela dagen på sig, dessutom är jag nog mer effektiv på förmiddagen har jag märkt. Men samtidigt är det ju alltid skönt att kunna ligga och sova tills man själv vaknar. Haha, det är svårt val ibland. Men idag kom jag upp tidigt ifall så jag har hunnit göra allt jag tänkt göra. Snart ska jag åka in till skolan för att plugga kemi hela dagen med några klasskompisar, och så ska vi även hämta ut vår första tentan (!). Ikväll ska jag träna tabata och sedan ska vi gå till våra grannar. Så trots att det är helt igen mulet och grått utanför, kan det nog ändå bli en rätt så bra dag!
Hoppas ni får en toppen dag!
 
 Bilden har absolut inget med texten att göra haha, men tog den i somras i Karlskrona.