SOLEN SKINER HIMLEN ÄR BLÅ

...vad det är skönt att leva då! Haha nej men det är otroligt bra väder ute nu och emellan vindpustarna är det riktigt varmt. Sitter ute på balkongen i solen och försöker plugga lite, men när det är så fint väder är det så mycket annat som lockar mer. Men jag ska göra klart det jag hade planerat att göra idag för det är inte så mycket kvar nu. 

Igår var en riktigt bra dag! Gick bara i skolan mellan 9-12, det var fint väder, det gick att ta en promenad på kvällen utan att frysa ihjäl och jag klarade min biokemi-tenta!! Åh vad lycklig jag var när jag såg resultatet (som var så mycket bättre än vad jag någonsin vågat hoppas på). Just därför går det ändå hyfsat bra att plugga nu haha, för den känslan när man får tillbaka tentan med ett bra resultat, är verkligen ett kvitto på att alla timmar man lagt ner varit värt det. Den känslan är så himla bra. 

För snart två år sedan var den här fina solnedgången på Öland. Öland är så fint sommaren. När man kollar tillbaka på sådana bilder saknar man det verkligen, dessutom att få vara ledig och ha semester är ju inte heller helt fel.