EN SJUKT BRA DISNEYSAGA

Igår eftermiddag träffade jag Matilda för att fika och gå på en föreställning. Vädret var ju verkligen helt kasst igår och det kändes ju som att det regnade nästan hela dagen. I alla fall fikade vi och gick sedan i regnet till HLK för att kolla på "en sjukt bra disneysaga". Carola var med i föreställningen och hade frågat om vi ville komma och kolla, jag brukar väldigt sällan gå på sådana föreställningar så tänkte att det kunde vara roligt att göra det en gång. Den var lite lagom lång, men väldigt bra! Det var både teater, dans och musik och lite humor i det hela. Dessutom märktes det att alla som var med var väldigt duktiga på det här med teater. De hade tagit olika disneyfigurer och de alla var på "institution of mental care". Rolig och lite annorlunda idé. Det blev en lyckad kväll igår.
 
Hittills idag har jag hunnit med att svara klart på instuderingsfrågorna som vi fått, satt hela dagen igår med dem så det känns skönt att äntligen vara klar. Ikväll kommer grannarna hit en sväng och imorgon ska jag och Jonna springa vårruset. Jag hoppas verkligen det blir uppehåll och bra väder, så det inte blir jättekallt när man ska sitta och fika efter. Förra året vet jag att det var dåligt väder och började regna när vi skulle springa, så sen var ju allt kallt och blött, så då blev vi inte kvar jättelänge. Vi får hålla tummarna för bättre väder i år helt enkelt.