Helg

Veckorna susar förbi vare sig det är skola eller ledigt och denna veckan var inte heller något undantag. I och för sig var det verkligen en kort vecka. Lediga i måndags, skoldag i tisdags och resten ledigt. Igår åkte jag till mamma för att ära lunch med henne, Johan och Jenny. Vi tog även en runda inne på Ikea och nya Coop. Jämt när man går på Ikea hittar med diverse saker som man behöver. Det är inte ofta jag kommer därifrån tomhänt. Hittade lite smått och gott igår, och dessutom tulpanerna. Tulpaner är både fina och våriga. 



Jag och Jenny hann även med en promenad i solskenet till kyrkogården med rosor. Igår var det perfekt väder att promenera i, varmt och skönt med sol. 



Idag har jag hunnit med både lite plugg och lunch hos O mormor. Resten av dagen tänkte jag pyssla lite här hemma och komma på någon god mat och efterrätt att laga tills kvällen. Det är ju ändå lördag!