Semestern går mot sitt slut

Även min semester tar visst slut. Eller inte riktigt än, har ju helgen kvar också, då är jag ju ledig. Men det har varit skönt att för en gångs skull haft två veckor sammanhängande semester, det ger mer än att dela upp den tycker jag. Två veckor tyckte jag lät mycket innan, men det har sprungit på fort, samtidigt som det känns som att jag varit ledig länge haha. Men nu känner jag mig i alla fall mer utvilad och piggare.

Den här veckan har verkligen bjudit på strålande sommarvärme och jag har kunnat njuta av det till fullo. Jag har gått upp när jag vaknat, ätit frukost i lugn och ro framför Nyhetsmorgon, tagit en löprunda eller promenad när jag känt för det, läst böcker och tidningar, lyssnat på poddar och suttit ute på balkongen och njutit av solen. Jag kunde inte önskat mig en skönare vecka faktiskt.