Tiden springer iväg

Vad fort den här sommaren har gått! Tiden har sprungit iväg och det känns som att sommaren nyss började, när den i själva verket snart är slut tråkigt nog. Jag har bara en vecka kvar att jobba och sedan ser jag framemot två lediga veckor innan skolan startar igen. Ska hinna med att springa blodomloppet, åka iväg till västkusten med O och gå på dop bland annat. Ser lite framemot skolan igen. Antagligen kommer jag ångra sedan att jag säger så nu haha, men jag tror det är för att vi har praktik större delen av hösten. Ska bli roligt att komma ut och testa på det mer på riktigt. Antagligen kommer det bli tufft samtidigt också, men jag hoppas på att veckorna ändå blir roliga.

Annars har vi hunnit med lite smått och gott av andra saker under de senaste veckorna. Jag och O var iväg till Skåne och Halmstad under ett par dagar och hade det hur gött som helst. Blir hade lyckats planera in det under de allra finaste dagarna vädermässigt så vi hängde mycket på stranden och badade. Ett obligatoriskt besök i Ullared på vägen hem hanns också med.

Jag hoppas på att vi har en del sommardagar kvar att njuta av och att solen fortsätter skiner. Sedan får hösten gärna komma, den är rätt mysig den med.