Träningspodden med Jessica & Lofsa

Har ni lyssnat något på träningspodden? Jag började lyssna häromdagen och har redan hunnit plöja igenom några avsnitt. Nu är jag ju förkyld, men jag blir så himla pepp på att träna när jag lyssnar på dem! Jag skulle kunna gå ut med en gång och dra iväg på ett löppass bara för att jag blir så sugen när jag hör dem prata om träning. Samtidigt har det verkligen öppnat upp en hel del nya saker för mig och nya perspektiv på träningen.

Blir sugen på att verkligen ge träningen tid framöver och öka mina löppass successivt så kroppen hänger med. Hur skoj hade det inte varit att springa en halvmaraton och ett maraton någon gång i framtiden och ändå känna att man klarar av det?Just nu ligger mina pass på totalt 2 mil per vecka så jag är ju inte ens i närheten av sådana långa sträckor, men efter att denna förkylning gått över och jag återgått till träningen känner jag mig redo att försöka öka milantalet lite sakta.

Har ni brist på motivation eller helt enkelt bara vill lyssna på en bra podd, ladda ner träningspodden!