Skärtorsdagen

Eftersom tentan var igår, var vi lediga idag. Skönt! Vaknade ändå tidigt (så typiskt när man väl kan sova ut lite), men hann ta det lugnt på morgonen innan jag åkte till mamma. Jag, mamma, Jenny och min moster for till Rydfors godisbutik för att köpa hem påskgodis. Så mycket gott det finns att välja på haha. Förmiddagen sprang iväg men nu har vi laddat upp med godis inför helgen och jag har gjort klart alla mina påskägg som jag tänkt ge bort. 



Alltså, det här med att bestämma hur mycket som går i ett ägg. Jag missbedömer alltid och köper alldeles för mycket och äggen blir överfulla. I påsen ser det inte alls mycket i, men uppenbarligen så är det de. 


#1 - Matilda Johansson

Nu har jag bytt tillbaka till blogg.se igen så du hittar den på den gamla adressen, enmatilda.blogg.se :)

Svar: Jamen vad bra! Har saknat att läsa din😉
Elin Kvist