Vårruset 2016

Igår gick vårruset av stapeln här och jah, Sabina och Matilda hade bestämt att vi skulle springa det. Jag räknade ut att jag tror det är 4:e-5:e gången jag springer det, tiden går fort haha! I alla fall var det ovanligt fint väder för att vara Vårruset och jag kände rätt snabbt att jag hade tagit på mig för mycket kläder. Varför gör man alltid så och aldrig lär sig? Det var en trevlig kväll i alla fall och vi hade köpt med oss kall mat att fika på efteråt. Jag som hade tänkt börja träna innan Vårruset, utan att det blivit av, ska istället försöka börja träna lite mer nu efter. Försöka komma ut och springa någon gång i veckan i alla fall. Jag tycker ju ändå det är roligt och skönt. 


Trodde jag skulle få träningsvärk i dessa ben, men det har inte kommit. Däremot är de lite stela och jag har lite ont i en muskel i vänsterlåret men inte i höger. Undra hur jag sprang egentligen haha. Ångrar att jag inte stretchade lite mer ordentligt igår trots allt, då kanske de inte hade varit lika stela idag, men annars mår benen bra haha!