En månad till jul

Kan ni förstå att det var en månad till julafton igår? Förstår inte vart månaderna tar vägen. Jag firade in sista månaden innan jul med julbord på Sandsjöfors med de flesta från lab där jag jobbade i somras. Så roligt att träffa alla igen, äta god mat och få lite, lite julkänsla trots att det vädermässigt inte alls känns som jul. Det var en jättetrevlig kväll i alla fall och jag längtar redan till nästa fredag då jag och O ska dit på julbord haha. Det blev tätt inpå varandra, men det gör inte mig något.

Idag är det äntligen fredag igen. Eller egentligen har jag väl haft mer eller mindre fredag hela veckan eftersom jag varit ledig. Det känns lite jobbigt att ha en vecka praktik till nu när man vant sig vid att vara ledig, men det blir nog bra ändå. Sista praktikveckan och sedan väntar skolan igen. Känns lustigt att gå tillbaka dit efter så många veckor därifrån. Men nu är det inte mycket kvar! Snart är vi (förhoppningsvis) klara! Vilken underbar känsla.