Ullared, träning och pinchos!

Praktiken går bra och dagarna bara springer iväg och ikväll har jag gjort två av tre veckor på klin.kem. Förstår knappt själv vart tiden tagit vägen, men roligt är det i alla fall. Helgen som var försvann också snabbt trots att jag var ledig på fredagen också. På lördagen åkte jag, mamma och Jenny till Ullared och tillbringade större delen av dagen där. På kvällen åt vi tre pizza, färgade Jennys hår när jag åkt hem på kvällen så kände man verkligen hur trött man var efter en hel shoppingdag haha.

I tisdags var det "Höglandsruset" på sjukhuset. Alla som jobbade på sjukhuset kunde anmäla sig till att springa eller gå 5 eller 10 km. Vi var tre stycken som sprang milen i värmen. Jisses vad varmt det var att springa! Sedan hade vi ett par som sprang och gick 5 km, vilket resulterade i att vi vann en pokal för först deltagare.

Igår efter att praktikdagen var slut åkte jag mot Jönköping och mötte upp Jonna för att äta på pinchos. Det var gott och jag blev lika mätt som jag alltid lyckas bli där och det var verkligen en lyckad kväll.

Idag ska jag vara med på ett kvällspass vilket betyder att jag är ledig enda till eftermiddagen. Ska hinna med att plugga lite eftersom vi har diskussion om patientfall idag, och sedan försöka hinna med ett träningspass.