2017

Gott nytt år! Hoppas det nya året har börjat bra! Vi avslutade 2016 och började 2017 med spa på Vann spa, en bättre start gick knappats att få. Så skönt för både kropp och själ. På kvällen åt vi fyrarätters och sedan kollade vi på raketer och firade in det nya året. Alla fyra var helt slut sen så vi gick och la oss strax därefter haha. 1 januari ringde klockan vid halvch en kvart senare stod jag och Jonna redo att gå en morgonpromenad och köra lite övningar på utegymmet. Sedan väntade en god frukost och ännu mera spa innan vi checkade ut och började resan hemåt igen.

Det var två väldigt sköna dagar. Man borde unna sig spa oftare. 2016 var ett helt okej år. Det hände inga storslagna saker utan det rullade på sakta men säkert. Nu till 2017 har jag en den nyårsmål som jag vill arbeta med, bland annat: 


- träna mer kontinuerligt och kunna springa mitt första halvmaraton i augusti

- ta hand mer om mig själv och se till att man mår bra själv också

- ta examen, bli legitimerad och börja jobba

Ska bli spännande att se vad 2017 har att erbjuda. Träningen kom jag igång med strax innan jul igen och idag sprang jag årets första mil! Bara det känns skönt. Nu gäller det att hålla igång hela tiden och att inte motivationen tryter om någon månad. Hoppas på att kunna bibehålla träningen som en del i vardagen även om skolan drar igång nu igen. 

Kvällens fruktsallad. Att unna sig något gott på kvällen behöver inte alltid vara godis, även om det också är okej ibland.