Hektiska dagar, sushi, träning och längtan efter sommar

Fredag! Älskar fredagar! Så underbart att ha en hel helg framför sig att bar njuta av. Dessutom har jag en "ledig" fredag idag. Dock har det varit mycket de senaste dagarna, likaså de som kommer. Massor av plugg och annat som måste göras har resulterat i att jag redan lyckats dubbelboka mig två gånger nästa vecka haha. Tur att det går att lösa ändå. Ibland är min hjärn helt virrig.


I tisdag gick jag och några till i klassen ut och åt god torsdagslunch för att fira Sabina på det nyöppnade sushi stället i stan. Häftig inredning och god sushi. Skulle absolut kunna gå dit igen. Jag åt vegetarisk sushi, verkligen jättegott! På det tog vi oss en eftermiddagsfika och sedan hemåt igen.

Träningen rullar på bra, men är inne i en period nu då jag verkligen får tvinga mig till gymmet. Alltid jobbigt, men efteråt är man ju ändå nöjd så det är ju värt det. Snart ska jag försöka börja springa lite mer, har 2 inbokade lopp i sommar. 


Längtar inte ni till sommaren nu när solen skiner lite mer, det blir lite varmare, torra gator och ljusare mornar och kvällar? Jag längtar verkligen! Dels till examen, att få börja jobba, men också till alla roliga inplanerade saker i sommar. Ska springa de 2 loppen, gå på 2 bröllop och förhoppningvis någon sväng till västkusten. Jag tror det blir en bra sommar, men först våren! 

#1 - Maria Anderzon - Vegansk Skönhetsblogg

Längtar också till sommaren, vill ha lite värme nu❤❤

Svar: Ja eller hur! 😃
Elin Kvist